• 09-08-2010, 22:55:30
    #1
    CS 1.6 212.175.66.58
    Socerjam Server açılmıştır.Hem Bıcaklayın hem top oynayın
    Serverda Sadece Soccerjam oyananmaktadır başka map vardayok
    Resimdeki ekran seçeneğine Q tuşu ile kullanabilirsiniz G harfi turbodur
  • 10-08-2010, 00:32:45
    #2
    Bu mod için değişik haritalar mevcut. O haritalardan da koyarsanız daha iyi olur. Ayrıca düzgün ve topsuz alanda kesmeyen 10 kişi çıkarsa maç atabiliriz
  • 10-08-2010, 13:18:39
    #3
    akşam vakit bulayım ilaveler yapıcam.. tabi micli 7 vs 7 güzel mac olur. Sağ kanat sol kanat forvet vs.
    ben sol defansif oynarım
    FB
    GS
    BJK
    Tagları alırız.. Ben FB | cs_eylul
    kesenede sarı kart gösteririz 3 sarı kart 1 kırmızı olur
  • 10-08-2010, 13:31:01
    #4
    Ben ve bir arkadaşım var. Yani 2 kişi şu anda mevcut ve sanırım 2-3 kişi daha bulabilirim. İyi oynayan ve ekip varsa özel maç atalım.

    R10 da soccer seven varsa yapalım bir maç
  • 10-08-2010, 13:36:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Maç varsa çağırın oynarım bayadır oynamıyorum acemiyim ama orta sahada iyi iş yaparım
  • 10-08-2010, 14:04:54
    #6
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maç varsa çağırın oynarım bayadır oynamıyorum acemiyim ama orta sahada iyi iş yaparım
    Sende geldin 4 oldu . Ben fazladan 1 kişi daha bulabilirim eder 5. Hadi bakalım 6-7 kişi daha çıkarsa güzel bir maç atabiliriz.
  • 10-08-2010, 17:21:24
    #7
    soccerjam oynamaktan pek anlamam ama bende gelirim
  • 10-08-2010, 19:50:57
    #8
    f1squad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soccerjam oynamaktan pek anlamam ama bende gelirim
    Çok kolay hocam, bilet paralarını ödersin öğrenirsin

    topu üzerine gitimi zaten topu alıyor kendisi
    E harfi ile şut+pas,
    G harfide Turbo(speed) 5sn. felan sürüyor.
    Q harfi ilede enerjilerini artırabiliyorsun her el (Kendi antremanın gibi)