advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maç varsa çağırın oynarım bayadır oynamıyorum acemiyim ama orta sahada iyi iş yaparım
Sende geldin 4 oldu . Ben fazladan 1 kişi daha bulabilirim eder 5. Hadi bakalım 6-7 kişi daha çıkarsa güzel bir maç atabiliriz.