Ben ve bir arkadaşım var. Yani 2 kişi şu anda mevcut ve sanırım 2-3 kişi daha bulabilirim. İyi oynayan ve ekip varsa özel maç atalım.

R10 da soccer seven varsa yapalım bir maç