Stratejin yanlış. Sana yağmaya gelene 3-4 savunma basarak beklersen hammaddeleri boşa harcamış olursun. sana saldırı gelince hammaddeni tüketmeye bak ve 2 şey yap.
ya savunma basıp bir köye destek at. saldırılar gelip gidene kadar savunma askeri sayın artar.
ya da saldırı basıp küçük köylere yağmaya gönder ve iyice birikince sana dalana sen de sağlam gir

.
Savunma odaklı gideceksen sığınak basarak da adamın senden hammadde almasını engellersen yılar.