• 16-07-2010, 08:43:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak Cermenler için şurayı incelemeni tavsiye ederim bütün ayrıntıları burada yazar. http://help.travian-tr.com/?page=teutons
    Sana yardımcı olacaktır fazlasıyla cermende savunma olarak zaten bir tek mızrakçı basarsın ki basmamanı yukarda da dediğim gibi hucumcu yani tokmakçı basarak küçük köyleri yagmala derim.
    Tamam bende tokmakçı bastım ama dün tahılımın hepsini çalınca şrfsiz bir tane tokmakçım anca oldu

    Onu yağmaya göndereyim bakayım ne olucak

    Bu arada sahipsiz boş köylerde yağma yapılıyormu ?
  • 16-07-2010, 08:45:06
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam bende tokmakçı bastım ama dün tahılımın hepsini çalınca şrfsiz bir tane tokmakçım anca oldu

    Onu yağmaya göndereyim bakayım ne olucak

    Bu arada sahipsiz boş köylerde yağma yapılıyormu ?
    Böyle boş köylere gönder yagma gelebilir zaten gelmezse o köye göndermezsin bir daha. ve birde kucuk koylere en az 3-4 asker göndermeni tavsiye ederim bazen 1-2 asker basıp oyunu bırakanlar oluyor 1 askerle saldırırsan askerine yazık olur ölür
  • 16-07-2010, 08:46:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle boş köylere gönder yagma gelebilir zaten gelmezse o köye göndermezsin bir daha. ve birde kucuk koylere en az 3-4 asker göndermeni tavsiye ederim bazen 1-2 asker basıp oyunu bırakanlar oluyor 1 askerle saldırırsan askerine yazık olur ölür
    Sormaya dün bir gelmiş bütün hammaddelerimdne 300 tane yağma olunca fena krizdeyim..Daha yeni birliğin başkanınada bir mesaj attım birliğe katılırsam yemez bir daha saldırmak

    Bu arada birazdan gönderiyorum boş köyün birine hadi hayırlısı bakalım
  • 16-07-2010, 08:48:03
    #13
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sormaya dün bir gelmiş bütün hammaddelerimdne 300 tane yağma olunca fena krizdeyim..Daha yeni birliğin başkanınada bir mesja attım birliğe katılırsam yemez bir daha saldırmak

    Bu arada birazdan gönderiyorum boş köyün birine hadi hayırlısı bakalım
    Eğer o birlikteki diğer adam baskan ne yaptın orası benim yagma köyüm derse işte o zaman biteriz
  • 16-07-2010, 08:58:23
    #14
    Stratejin yanlış. Sana yağmaya gelene 3-4 savunma basarak beklersen hammaddeleri boşa harcamış olursun. sana saldırı gelince hammaddeni tüketmeye bak ve 2 şey yap.
    ya savunma basıp bir köye destek at. saldırılar gelip gidene kadar savunma askeri sayın artar.

    ya da saldırı basıp küçük köylere yağmaya gönder ve iyice birikince sana dalana sen de sağlam gir .

    Savunma odaklı gideceksen sığınak basarak da adamın senden hammadde almasını engellersen yılar.
  • 16-07-2010, 09:01:44
    #15
    Üyeliği durduruldu
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stratejin yanlış. Sana yağmaya gelene 3-4 savunma basarak beklersen hammaddeleri boşa harcamış olursun. sana saldırı gelince hammaddeni tüketmeye bak ve 2 şey yap.
    ya savunma basıp bir köye destek at. saldırılar gelip gidene kadar savunma askeri sayın artar.

    ya da saldırı basıp küçük köylere yağmaya gönder ve iyice birikince sana dalana sen de sağlam gir .

    Savunma odaklı gideceksen sığınak basarak da adamın senden hammadde almasını engellersen yılar.
    Sığınak seviyemi en kısa zamanda yükselticem

    Bu arada bayadır boş duran bir köy var yağma yolladım normalde yollamam ama el mecbur kaldık ş.ler yüzünden

    Bu arada başkandan mesaj bekliyorum okusa eminim girerim birliğine 50 nufus yukarılarını alıyor hep benım nufus 54
  • 16-07-2010, 09:05:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada plus üyelik aldım ve 30 da altın aldım paraya kıyıp +25 odun,tuğla,tahıl ve demir üretiminede altın desteği verdim..

    Kısa zamanda toparlanmaya bakıyorum
  • 16-07-2010, 09:12:10
    #17
    iyi maşallah
    Dediğim gibi asker biriktir sonra darbeyi vur.
  • 16-07-2010, 09:13:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi maşallah
    Dediğim gibi asker biriktir sonra darbeyi vur.
    Yahu sahibinin ilgilenmediği bir köye tokmakçı yolladım savunan askerleride yoktu tokmakçım boş boşuna ölmüş

    Hay öle işin