advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam bende tokmakçı bastım ama dün tahılımın hepsini çalınca şrfsiz bir tane tokmakçım anca oldu

Onu yağmaya göndereyim bakayım ne olucak

Bu arada sahipsiz boş köylerde yağma yapılıyormu ?
Böyle boş köylere gönder yagma gelebilir zaten gelmezse o köye göndermezsin bir daha. ve birde kucuk koylere en az 3-4 asker göndermeni tavsiye ederim bazen 1-2 asker basıp oyunu bırakanlar oluyor 1 askerle saldırırsan askerine yazık olur ölür