• 16-07-2010, 08:15:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Beyler 5 gündür travian oynuyorum ş*r*fsizin biri bana kafayı takmış paso saldırı atıyor...

    Koruma kalkanım kalkar kalkmaz saldırı atmaya başladı normalde görüşüp anlaşmıştım kişiyle bir birliğe katılmış bana saldırarak gövde gösterisi yapıyor aklınca..

    http://s3.travian.com.tr

    83/199 rotası yakınlarında olan varsa yardım bekliyorum ş*r*fsiz gelip yağmalıyor buna ne gibi çözümler üretebilirim ?

    Kışla kurmaya başladım yeni bir ordu kurayım binicem tepelerine
  • 16-07-2010, 08:19:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer tokmakçın felan yoksa zor başa çıkarsın.
    Savunma askeri bassan bile adam her geldiğinde askerlerini öldürür.
    Ben uzun süreli oynadım sonradan ş.ler topluca saldırdı bisey kalmadı
    Hemen ayrılmanı tavsiye ederim baska serverde tokmakçı hangi halktaysa o halkı al ve sürekli tokmakçı bas, yağmada bir numara.
  • 16-07-2010, 08:22:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer tokmakçın felan yoksa zor başa çıkarsın.
    Savunma askeri bassan bile adam her geldiğinde askerlerini öldürür.
    Ben uzun süreli oynadım sonradan ş.ler topluca saldırdı bisey kalmadı
    Hemen ayrılmanı tavsiye ederim baska serverde tokmakçı hangi halktaysa o halkı al ve sürekli tokmakçı bas, yağmada bir numara.
    İlk gün 2 tokmakçı geldi bir tane sıçanım vardı fala zarar veremediler ama sıçanım öldü

    İkinci gün 5 tokmakçı 4.gün 6 tokmakçı geldi..

    O Değil yağma yapıyor paso ş*r*fsiz gelişemiyorumda..

    Dün konuştuk anlaştık bugun gene 12 tokmakçı yollamış..

    Hemen kışla kurmaya başladım göstericem ona tokmak nasıl sallanırmış..

    Bu arada adam birliğe katılmış hafif tırsmıyor değilim topluca saldırabilirler
  • 16-07-2010, 08:24:44
    #4
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk gün 2 tokmakçı geldi bir tane sıçanım vardı fala zarar veremediler ama sıçanım öldü

    İkinci gün 5 tokmakçı 4.gün 6 tokmakçı geldi..

    O Değil yağma yapıyor paso ş*r*fsiz gelişemiyorumda..

    Dün konuştuk anlaştık bugun gene 12 tokmakçı yollamış..

    Hemen kışla kurmaya başladım göstericem ona tokmak nasıl sallanırmış..

    Bu arada adam birliğe katılmış hafif tırsmıyor değilim topluca saldırabilirler
    Bak hemen elçilik kur onların birliğe katıl. Tokmakçı fazla savunma yapamaz, bastıgın tokmakcıları hemen saldırıya gönder ama o adama değil baska gücsüz olan yerlere gönder oradan gelecek yagmayla sürekli asker bas.

    Sürekli basında olman gerekiyor oyun süreklilik isteyen bir oyun ihmale gelmiyor
  • 16-07-2010, 08:24:47
    #5
    Aynı benim taktikten oynuyorç 1 sene önce oynarken 200 farklı yere asker gönderiyordum 23. iken oyunu silmiştim.
  • 16-07-2010, 08:26:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak hemen elçilik kur onların birliğe katıl. Tokmakçı fazla savunma yapamaz, bastıgın tokmakcıları hemen saldırıya gönder ama o adama değil baska gücsüz olan yerlere gönder oradan gelecek yagmayla sürekli asker bas.

    Sürekli basında olman gerekiyor oyun süreklilik isteyen bir oyun ihmale gelmiyor
    Yahu elçilik 1.seviyede zaten kç7 diye bir birlikten mesaj attım sorumlularına cevap vermiyor gelde delirme

    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı benim taktikten oynuyorç 1 sene önce oynarken 200 farklı yere asker gönderiyordum 23. iken oyunu silmiştim.
    Ben 23.olsam alayına isyan
  • 16-07-2010, 08:31:33
    #7
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu elçilik 1.seviyede zaten kç7 diye bir birlikten mesaj attım sorumlularına cevap vermiyor gelde delirme
    Aynısını banada yapıyorlardı sabır ettim baya büyüdüm ses etmedilerdi dedim saldırmayın gelişeyim biraz dedim. Sonra onların birlikte olmayanlara saldırmaya basladım büyüyordum, sorup etmeden aniden bir saldırdılar bunlar birlkçe işimi bitiriverdiler

    İşin zor, baya bir hammadden olsa şöyle 50-60 asker aynı anda basma gücün olsaydı çok rahat ilerlerdin ama, sabredersen ilerlersin
  • 16-07-2010, 08:37:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısını banada yapıyorlardı sabır ettim baya büyüdüm ses etmedilerdi dedim saldırmayın gelişeyim biraz dedim. Sonra onların birlikte olmayanlara saldırmaya basladım büyüyordum, sorup etmeden aniden bir saldırdılar bunlar birlkçe işimi bitiriverdiler

    İşin zor, baya bir hammadden olsa şöyle 50-60 asker aynı anda basma gücün olsaydı çok rahat ilerlerdin ama, sabredersen ilerlersin
    İçimden ne kadar küfür varsa ediyorum kendilerine..

    Çoluk çocuğa maskara alıyoruz iyimi..Ama inadım inat adım murat

    Sabır edicem

    Bu arada kışla hazır oldu savunma için hangi askerleri çıkartayım en azından yağmadan az zarar görsem yeter bana

    Bu arada ırkım cermen
  • 16-07-2010, 08:40:31
    #9
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçimden ne kadar küfür varsa ediyorum kendilerine..

    Çoluk çocuğa maskara alıyoruz iyimi..Ama inadım inat adım murat

    Sabır edicem

    Bu arada kışla hazır oldu savunma için hangi askerleri çıkartayım en azından yağmadan az zarar görsem yeter bana

    Bu arada ırkım cermen
    Bak Cermenler için şurayı incelemeni tavsiye ederim bütün ayrıntıları burada yazar. http://help.travian-tr.com/?page=teutons
    Sana yardımcı olacaktır fazlasıyla cermende savunma olarak zaten bir tek mızrakçı basarsın ki basmamanı yukarda da dediğim gibi hucumcu yani tokmakçı basarak küçük köyleri yagmala derim.