• 25-05-2010, 14:48:24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güncel ip: 78.190.90.54


    bu girmiyor.
  • 25-05-2010, 14:50:15
    eski veridğğin iplerde game şekli Half-Life iken son 2 girilmeyen iplerde HALFLIFE yazıyor. bi alakası olabilir mi?
  • 25-05-2010, 14:52:52
    Üyeliği durduruldu
    sadece öneri ;

    half life yerine cs 1.5 server açsanız daha kaliteli olmazmı
  • 25-05-2010, 15:07:27
    Misafir

    Master server communication disabled
    neyse bu anlamadım.

    Kurulumdan anlayan kimse yok mu?
  • 25-05-2010, 15:08:11
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Master server communication disabled
    neyse bu anlamadım.

    Kurulumdan anlayan kimse yok mu?
    Freezeye pm atsana bi onun serverları var anlar herhalde.
  • 25-05-2010, 15:10:04
    Misafir
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Freezeye pm atsana bi onun serverları var anlar herhalde.
    yok online değil olsa zaten o kurdu zaten o olsaydı yapardı
  • 25-05-2010, 15:10:50
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Master server communication disabled
    neyse bu anlamadım.

    Kurulumdan anlayan kimse yok mu?
    Önemli birşey değil o hata çıksada sunucu çalışır zaten. Sunucunun ana server listesinde yer almayacağını yazıyor zaten valve won desteğini kesti.
  • 25-05-2010, 15:24:29
    Misafir
    kaNuNSuZz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli birşey değil o hata çıksada sunucu çalışır zaten. Sunucunun ana server listesinde yer almayacağını yazıyor zaten valve won desteğini kesti.
    Server kurmadan anlıyor musunuz? neden giremiyor arkadaşlar oyuna?
  • 25-05-2010, 15:28:52
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Server kurmadan anlıyor musunuz? neden giremiyor arkadaşlar oyuna?
    Modem portunda sorun olmuş olabilir serverin konsoluna net_address yazınca ne çıkıyor ?