********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Master server communication disabled
neyse bu anlamadım.

Kurulumdan anlayan kimse yok mu?
Önemli birşey değil o hata çıksada sunucu çalışır zaten. Sunucunun ana server listesinde yer almayacağını yazıyor zaten valve won desteğini kesti.