Konu
bitti
25-05-2010, 15:10:50
#340
kaNuNSuZz
********** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Master server communication disabled
neyse bu anlamadım.
Kurulumdan anlayan kimse yok mu?
Önemli birşey değil o hata çıksada sunucu çalışır zaten. Sunucunun ana server listesinde yer almayacağını yazıyor zaten valve won desteğini kesti.