Konu
bitti
25-05-2010, 15:08:11
#338
x2841x
********** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Master server communication disabled
neyse bu anlamadım.
Kurulumdan anlayan kimse yok mu?
Freezeye pm atsana bi onun serverları var anlar herhalde.