ManagerZone Oynayanlar Buraya
3
●609
- 17-06-2010, 22:53:33Güzel oyundur. Fakat tarayıcı değiştirdiğin için banlandım oyundan , evet . tarayıcı değiştirdiğim için ..
- 27-06-2010, 20:15:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tamam katılıyorum
takımla 2 yıldır ilgilenmiyorum sadece ayda bir hesap silinmesin diye giriyordum
bir baktım div.7'ye düşmüşüm
takımla 2 yıldır ilgilenmiyorum sadece ayda bir hesap silinmesin diye giriyordum