• 19-05-2010, 12:19:45
    #1
    Selam Arkadaşlar Manager Zone Oynayan Arkadaşlar r10 arası bir kupa apalım diyorum Sadece r10 Da Olur herkez Kendi Takımıyla katılır Olurmu
  • 17-06-2010, 22:53:33
    #2
    Güzel oyundur. Fakat tarayıcı değiştirdiğin için banlandım oyundan , evet . tarayıcı değiştirdiğim için ..
  • 27-06-2010, 20:15:09
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tamam katılıyorum takımla 2 yıldır ilgilenmiyorum sadece ayda bir hesap silinmesin diye giriyordum bir baktım div.7'ye düşmüşüm
  • 27-06-2010, 20:37:27
    #4
    GoogleMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam katılıyorum takımla 2 yıldır ilgilenmiyorum sadece ayda bir hesap silinmesin diye giriyordum bir baktım div.7'ye düşmüşüm
    Hocam Katılım Yok :S