Konu
ManagerZone Oynayanlar Buraya
17-06-2010, 22:53:33
#2
Yildizturk
Güzel oyundur. Fakat tarayıcı değiştirdiğin için banlandım oyundan , evet . tarayıcı değiştirdiğim için ..