GoogleMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam katılıyorum takımla 2 yıldır ilgilenmiyorum sadece ayda bir hesap silinmesin diye giriyordum bir baktım div.7'ye düşmüşüm
Hocam Katılım Yok :S