Konu
ManagerZone Oynayanlar Buraya
27-06-2010, 20:37:27
#4
Blue
GoogleMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tamam katılıyorum
takımla 2 yıldır ilgilenmiyorum sadece ayda bir hesap silinmesin diye giriyordum
bir baktım div.7'ye düşmüşüm
Hocam Katılım Yok :S