• 19-12-2024, 15:28:21
    #1
    2000 saat Rainbow deneyimim var. Oyna cik oyunlari cok seviyorum. Fazla zaman harcatmiyor ama Rust'a ilgim var. Ondada kotu taraf ogrenecek cok sey var. Cok zaman harcamak gerekiyor. Cok video izlemek gerekiyor. Ugrasmak da istemiyorum.

    Rainbow devam mi etmeliyim

    1 yildir R6 oynamiyorum.


    Tesekkur ederim
  • 19-12-2024, 15:30:12
    #2
    Bildiğinden devam et.
  • 19-12-2024, 15:32:49
    #3
    2017 oncesinden beri r6 oynarim yillardir tek oynadim 2 yildir arkdaslarimla oynuyorum hic sıkılmadim rust guzel ama haftalik ve aylik wipe geliyor sifirlaniyor ayni seyleri tekrar tekrar yapmak beni bayiyor diye oynamiyorum rust ama arkadaslarin ile arada girip millet ile ugrasip cikacaksaniz oyle oynanir