2017 oncesinden beri r6 oynarim yillardir tek oynadim 2 yildir arkdaslarimla oynuyorum hic sıkılmadim rust guzel ama haftalik ve aylik wipe geliyor sifirlaniyor ayni seyleri tekrar tekrar yapmak beni bayiyor diye oynamiyorum rust ama arkadaslarin ile arada girip millet ile ugrasip cikacaksaniz oyle oynanir