2000 saat Rainbow deneyimim var. Oyna cik oyunlari cok seviyorum. Fazla zaman harcatmiyor ama Rust'a ilgim var. Ondada kotu taraf ogrenecek cok sey var. Cok zaman harcamak gerekiyor. Cok video izlemek gerekiyor. Ugrasmak da istemiyorum.

Rainbow devam mi etmeliyim

1 yildir R6 oynamiyorum.


Tesekkur ederim