• 06-05-2009, 13:15:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Kontör ile CS 1.6 server satan bir yer arıyorum satan biri ya da bildiğiniz bir yer var mı ?
  • 06-05-2009, 13:23:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kontörle satan bir yerden hayır gelmez.Ama eğerki civarda ödeme yapcak bi aracınız yoksa yardımcı olabilirim.
  • 06-05-2009, 13:46:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontörle satan bir yerden hayır gelmez.Ama eğerki civarda ödeme yapcak bi aracınız yoksa yardımcı olabilirim.
    ..................................
  • 06-05-2009, 14:48:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    msn@playofcs.com eklersniz görüşelim
  • 06-05-2009, 18:29:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontörle satan bir yerden hayır gelmez.Ama eğerki civarda ödeme yapcak bi aracınız yoksa yardımcı olabilirim.
    konturle satış yapan yerden hayır gelmez diyenede bak sen. Daha dün kendinde yapıyordun bu işi ne oldu şimdi adammı oldun ?
  • 06-05-2009, 19:28:56
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tamamı bold yasak
  • 06-05-2009, 19:52:30
    #7
    playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontörle satan bir yerden hayır gelmez.Ama eğerki civarda ödeme yapcak bi aracınız yoksa yardımcı olabilirim.


    playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn@playofcs.com eklersniz görüşelim
    İşte bu koptuğum andır ya
  • 06-05-2009, 20:16:50
    #8
    ahaha görmedim o yorumu
  • 06-05-2009, 21:12:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konturle satış yapan yerden hayır gelmez diyenede bak sen. Daha dün kendinde yapıyordun bu işi ne oldu şimdi adammı oldun ?
    Beynin protez sanırım.Benim hiç msn iletime kontorle server satışımz vardır yada ona benzer bişeyler dediğimi gördünmü?Herneyse ben konuyu açan şahısa herhangi bi bu kontore server veririm dedimmi hatta yardımcı olurum dedim bulunduğunz yerde yatırabilcğz biyermi yok diye.Zaten Gehinnom'a bişey demiyorum bozacının şahidi şıracı misali.Arkadaşa yardımcı olmak için ekleyin diyorum.Ama bizim konularımızı baltalamkta iki kişi var oda zaten dedğim gibi yapcağını yapmış.