Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konturle satış yapan yerden hayır gelmez diyenede bak sen. Daha dün kendinde yapıyordun bu işi ne oldu şimdi adammı oldun ?
Beynin protez sanırım.Benim hiç msn iletime kontorle server satışımz vardır yada ona benzer bişeyler dediğimi gördünmü?Herneyse ben konuyu açan şahısa herhangi bi bu kontore server veririm dedimmi hatta yardımcı olurum dedim bulunduğunz yerde yatırabilcğz biyermi yok diye.Zaten Gehinnom'a bişey demiyorum bozacının şahidi şıracı misali.Arkadaşa yardımcı olmak için ekleyin diyorum.Ama bizim konularımızı baltalamkta iki kişi var oda zaten dedğim gibi yapcağını yapmış.