• 06-05-2009, 22:31:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beynin protez sanırım.Benim hiç msn iletime kontorle server satışımz vardır yada ona benzer bişeyler dediğimi gördünmü?Herneyse ben konuyu açan şahısa herhangi bi bu kontore server veririm dedimmi hatta yardımcı olurum dedim bulunduğunz yerde yatırabilcğz biyermi yok diye.Zaten Gehinnom'a bişey demiyorum bozacının şahidi şıracı misali.Arkadaşa yardımcı olmak için ekleyin diyorum.Ama bizim konularımızı baltalamkta iki kişi var oda zaten dedğim gibi yapcağını yapmış.

    evet beynim protez (: biraz eski model bir protez sanırım pek laf geçmiyor içerisine eskide neyi gördüyse onu konuşup durduruyor işte bana ah bu protez beynim
  • 06-05-2009, 23:32:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Lütfen arkadaşlar , birbirinize saygı , sevgi çerçevesinde davranırsanız çok daha iyi olur.. hepiniz için
  • 09-05-2009, 14:08:55
    #12
    Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    İşte bu koptuğum andır ya
    Aynen Sana Katılıyorum.