• 21-01-2023, 11:28:16
    #10
    baskanhavlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100-300bin lira reklam parası nedir araba mı alıyorum diye bir şaşkınlıkla okudum mesajınızı sonrasındaki iç açıcı zihnimi genişleten yorumlarınız içinde teşekkür ederim sizin öneriniz peki nedir sonuç olarak kimse profesyonel doğmuyor herkes bir yerlerden başlıyor, ben 3 sefer 4-5 sene öncelerinde server açmıştım navicat gibi yan programlar kullandım panel yoktu fakat işin reklam kısmını hiç yapamamıştım şimdi o kısmı halledebileceğimi düşünüyorum, oyun içide sorunlar hatalar gibi problemleri yine panel üzeri düzeltebileceğimi veya kullandığım hosttan yardım ile düzeltebileceğimi düşünüyorum. Bir de 1-99 school serverlara saldırı gerçekleşiyor sürekli ona rağmen o hostta bu içerikte server kuran bir arkadaşın 200-400 arası oyuncusu var ve bizimki 65-250 doğru emek versiyonu eski tip geleneksel bir tarzda olacağı için saldırı altında kalmayacağımızıda düşünüyorum. Yorumlarınız çok değerli bekliyorum teşekkürler
    Sen bu işi çok hafife alıyorsun hedefinde rohan2 aylık 300 400 k para alıyor. youtuberlar video başı 3 ile 7 k arası para istiyor. 10 video peşin istiyor. Standart bir youtuber ile 10 video anlaşması yapsanız vereceğiniz ortalama para 50-60 bin lira civarı. Bu işe girenler iyi youtuberlar ile çalışıyor ve gerçek oyuncu sayısını oradan kazanıyor. 5 tane youtuber alacak kadar bütçem var deseniz bile 200 250 bin lira sadece oraya bağlamanız gerekiyor. Navicattı bilmem neydi bunlar bilmeyen adamların uğraşacağı işler. Oyun içi hatalar yalnızca source kodlar üzerinden iyi bir yazılımcıyla düzelebilir. Uyduruk yazılımla uğraşanlar ise sadece var olan sorunları mevcut olmayan sorunlar ile bir birine bağlayıp kör düğüm eder. Forum üzerinde paylaşılan server fileslar üzerinde biraz oynanmış ve kim bilir kaç yüz kişinin elinden geçen dosyalar. Önüne gelen bir şey eklemiş artık tabiri caiz ise kodlar ker*aneye dönmüş. Unutmayın ki yazılımcılar sadece kod yazmaz. Eğer fırsatı varsa yazdığı kodları ve sistemleri korumak için açıklar ekler. Atıyorum oyun içine bir player hesap girer ve şunu yazar örn: /şimdibensizinanan*zısi*kmezmiyim dediğinde şöyle bir döngü çalışır. Player tablosundan player, accont, mysql tablolarını sil ve makinedeki lib dosyasını sil. Bu demek oluyor ki: Senin oyundaki bütün oyuncularını, hesaplarını, makineni sildiler. Sen bırak oyunu tekrar açmayı makineyi bile çalıştıramazsın bütün emeğin sadece 1 saniyede yok olur. He tabi dersen ki biz bir kaç arkadaş biz açıklı fileslar, sorunlu fileslar ile ws atarız takılırız orası başka .d
    • DortART
    DortART bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-01-2023, 11:40:35
    #11
    Misafir; Ne güzel anlatmışsın hocam Dağılımı yapılmamış, sadece size ait size özel yapılmış, size çalışan bir yazılımcı olursa piyasanın devi olursunuz. Aksi durumda yang satışından server ölür, hileden sunucu piyasası bozulacağı için sunucu ölür. Faruk hocam çok güzel bir şekilde özetlemiş. Derseniz ben bu bütçelere sahibim ben bu işi yapmak istiyorum, beni çağırabilirsiniz seve seve sunucunuzu yönetebilirim, diğer serverlar ile yarışmanızı sağlayabilirim. Ama aksi durumda bütçenizden kayıplar olacaktır.
  • 21-01-2023, 11:41:16
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bu işi çok hafife alıyorsun hedefinde rohan2 aylık 300 400 k para alıyor. youtuberlar video başı 3 ile 7 k arası para istiyor. 10 video peşin istiyor. Standart bir youtuber ile 10 video anlaşması yapsanız vereceğiniz ortalama para 50-60 bin lira civarı. Bu işe girenler iyi youtuberlar ile çalışıyor ve gerçek oyuncu sayısını oradan kazanıyor. 5 tane youtuber alacak kadar bütçem var deseniz bile 200 250 bin lira sadece oraya bağlamanız gerekiyor. Navicattı bilmem neydi bunlar bilmeyen adamların uğraşacağı işler. Oyun içi hatalar yalnızca source kodlar üzerinden iyi bir yazılımcıyla düzelebilir. Uyduruk yazılımla uğraşanlar ise sadece var olan sorunları mevcut olmayan sorunlar ile bir birine bağlayıp kör düğüm eder. Forum üzerinde paylaşılan server fileslar üzerinde biraz oynanmış ve kim bilir kaç yüz kişinin elinden geçen dosyalar. Önüne gelen bir şey eklemiş artık tabiri caiz ise kodlar ker*aneye dönmüş. Unutmayın ki yazılımcılar sadece kod yazmaz. Eğer fırsatı varsa yazdığı kodları ve sistemleri korumak için açıklar ekler. Atıyorum oyun içine bir player hesap girer ve şunu yazar örn: /şimdibensizinanan*zısi*kmezmiyim dediğinde şöyle bir döngü çalışır. Player tablosundan player, accont, mysql tablolarını sil ve makinedeki lib dosyasını sil. Bu demek oluyor ki: Senin oyundaki bütün oyuncularını, hesaplarını, makineni sildiler. Sen bırak oyunu tekrar açmayı makineyi bile çalıştıramazsın bütün emeğin sadece 1 saniyede yok olur. He tabi dersen ki biz bir kaç arkadaş biz açıklı fileslar, sorunlu fileslar ile ws atarız takılırız orası başka .d
    Kesinlikle basite almıyorum efendim çok haklısınız bir önceki arkadaşın yorumlarıda çok doğrudur, sadece yüksek hedefim yok bu işe giriş yaparak düşe kalka doğru adrese ulaşmaktı ama buradaki bilgiler beni çok aydınlattı çok teşekkür ederim
  • 21-01-2023, 12:14:35
    #13
    baskanhavlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle basite almıyorum efendim çok haklısınız bir önceki arkadaşın yorumlarıda çok doğrudur, sadece yüksek hedefim yok bu işe giriş yaparak düşe kalka doğru adrese ulaşmaktı ama buradaki bilgiler beni çok aydınlattı çok teşekkür ederim
    rica ederim baş tacısın hocam
    • baskanhavlu
    baskanhavlu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-01-2023, 02:02:27
    #14
    baskanhavlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, 3-4 arkadaşımla metin2 server açmak istiyoruz ve r10 forumlarında daha önce açılan konuları inceledim burada bir arkadaş irispanel önerisi yapmış sonrasında olumsuz da bir yorum görmedim o yüzden sizin tavsiyeniz diye orayı düşünmüştüm, ama tavsiye edebileceğiniz bizim kolaylıkla yan uygulamalarla uğraşmadan panel üzerinden her şeyi ayarlayabileceğimiz bir yer var mıdır?
    bide sormak istediğim açacağımız zaman güzel bir reklam yapmamız lazım nereyi önerirsiniz nasıl bir reklam yapabiliriz? Bunları siz değerli üyelere, arkadaşlara sormak danışmak istedim saygılarımla..

    metin2 piyasada epeyce var başka alternatif oyunlara yönelmeniz daha iyi olacaktır. Amerikayı yeniden keşketmeye gerek yok bence. ama yatırımcı sizsiniz umarım başarılı olursunuz.
  • 23-01-2023, 18:31:45
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 - 300 bin arası lira reklam bütçesi
    İris panel sadece hiç bir şeyden anlamayanlar için oluşturulmuş kullanımı kolay yüksek oyuncuda sıkıntı yaşatan bir deneysel paneldir
    Eğer bilginiz yoksa bu işi hiç bir şekilde profesyonel olarak yapamazsınız. yazılımcılar sizi içten içe yer kaynak kodlara koydukları açıklar ile itemci gibi sitelerde yang satışı yaparak piyasanızı 1 haftada kurutur
    Çıkan sistemsel sorunlar, yada sunucu bazlı sorunlarda iyi derecede bilgisi olan bir ortağınız bulunmazsa muhtemelen 1 saat içinde bütün yatırımınız çöp olur. Saldırı v.s durumları, kaynak kodlarda bulunan sistemsel açıklar'da buna dahil olabilir
    O yüzden eğer çöpe atılacak paranız yoksa, bu işte de gerçekten uzman kişiler ile çalışmıyorsanız kesinlikle önerim hiç bulaşmayın kuruşunuza kadar kaybedersiniz ve oyunculardan tek alacağınız yorum "gm ananı si*keyim bu nasıl sw" olacaktır
    Verdiğiniz emeğin hiç bir karşılığını bulamayacağınız gibi birde isminiz çok hızlı bir şekilde çıkabilir aman dikkat
    Faruk, irisPanel ile bir sürü oyun açtım yüksek oyuncuda. 4K oyuncu da gören irisPanel üyesi arkadaşlarımız oldu. irisPanel'de herhangi bir sorunla karşılaşmadığımız gibi şu an hile çalışmayan tek anti-hile yazılımını da irisProtect sağlıyor.
    Lütfen kardeşim
    Ayrıca sahibi Mehmet abi de Metin2 sektörünü geç, genel olarak mükemmel bir yazılımcıdır ve çok fazla bilgisi bulunmaktadır.
  • 23-01-2023, 18:38:21
    #16
    kodak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faruk, irisPanel ile bir sürü oyun açtım yüksek oyuncuda. 4K oyuncu da gören irisPanel üyesi arkadaşlarımız oldu. irisPanel'de herhangi bir sorunla karşılaşmadığımız gibi şu an hile çalışmayan tek anti-hile yazılımını da irisProtect sağlıyor.
    Lütfen kardeşim
    Ayrıca sahibi Mehmet abi de Metin2 sektörünü geç, genel olarak mükemmel bir yazılımcıdır ve çok fazla bilgisi bulunmaktadır.
    Hangi oyunu açtın 4k yalan konuşma o panel 4k oyuncu falan kaldırmaz kimse memnun falan da değil.
    Bana mesaj atıp iris panel kullanan herkes şikayetçi ve en iyi özelliklere sahip sunucuda barınmasına rağmen lagtan oyunun hiç bir seviyede ilerlemediğini söyledi.
    Ben iris panelle açılıpta tutan bir tane server görmedim ve yazılımsal olarak da mümkün olmayan bir şey bu adam sadece panele bağlamak için her fonksiyonu mysql ile yaptırıyor.
    Özelliklerin panelden yönetilebiliyor olması bilmeyen adamlar için iyi ama yüksek oyuncular için İRİS PANEL kesinlikle tavsiye etmem.
    He 50 100 kişi sokup takılacaksanız o zaman iris panel hiç bilmeyen bir adam için uygundur.
    Hile çalışmasın istiyorsan gideceksin svside plus kuracaksın sistemine çalışmayacak oldu bitti.
    Millet hile çalışmıyor, anti hack var diyor uyduruk uyduruk fonksiyonları yazmış millet oyun oynarken ya dc oluyor ya hile olmamasına rağmen hile algılandığı için genel sorunlar yaşıyor.
    Zaten veritabanı kötü olan bir panelde hileyi engellemekte imkansız önce lag sorununu çözecek her şeyi mysql'e bağlamayacak.
    Neyse İrisProtect kardeşim çok güzel reklam yapıyorsun ama yılların verdiği tecrübeyle İrisin ne kadar kötü bir panel olduğunu bildiğim için hiç lag dalaşına girmeme gerek yok ben kendim biliyorum bana yeter.
  • 23-01-2023, 21:01:09
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi oyunu açtın 4k yalan konuşma o panel 4k oyuncu falan kaldırmaz kimse memnun falan da değil.
    Bana mesaj atıp iris panel kullanan herkes şikayetçi ve en iyi özelliklere sahip sunucuda barınmasına rağmen lagtan oyunun hiç bir seviyede ilerlemediğini söyledi.
    Ben iris panelle açılıpta tutan bir tane server görmedim ve yazılımsal olarak da mümkün olmayan bir şey bu adam sadece panele bağlamak için her fonksiyonu mysql ile yaptırıyor.
    Özelliklerin panelden yönetilebiliyor olması bilmeyen adamlar için iyi ama yüksek oyuncular için İRİS PANEL kesinlikle tavsiye etmem.
    He 50 100 kişi sokup takılacaksanız o zaman iris panel hiç bilmeyen bir adam için uygundur.
    Hile çalışmasın istiyorsan gideceksin svside plus kuracaksın sistemine çalışmayacak oldu bitti.
    Millet hile çalışmıyor, anti hack var diyor uyduruk uyduruk fonksiyonları yazmış millet oyun oynarken ya dc oluyor ya hile olmamasına rağmen hile algılandığı için genel sorunlar yaşıyor.
    Zaten veritabanı kötü olan bir panelde hileyi engellemekte imkansız önce lag sorununu çözecek her şeyi mysql'e bağlamayacak.
    Neyse İrisProtect kardeşim çok güzel reklam yapıyorsun ama yılların verdiği tecrübeyle İrisin ne kadar kötü bir panel olduğunu bildiğim için hiç lag dalaşına girmeme gerek yok ben kendim biliyorum bana yeter.
    irisProtect'in reklamını yaptığım yok. Rextbot ve diğer bot sunucularına girip irisProtect Premium'da hile çalışıp çalışmadığını sorabilirsin. Yaklaşık 23 gündür aşılamadı.

    Bizim kendi projemiz Mazi2 ilk sezonunda 1K, ikinci sezonunda 1K ya yakın, üçüncü sezonunda 1.700 oyuncu ile açılış yaptı 0 sıkıntı. Araştırabilirsin.
    Aynı zamanda M2Hard sunucumuz 1.5k oyuncu ile açtı.

    2K ve üzeri oyunlarda M2Zeo, Taht2, DuoMt2, Ötüken2, Lena2, Kayra2, M2Rex, Jester2, Ventures, Alaturka2 gibi bir çok isim de var.

    Bu arada sandığın gibi her fonksiyon MYSQL'e bağlı değil. Şu an aktif Gazi2 sunucumd Uriel + Svside Plus kullanıyorum bu arada hile çalışıyor.

    Lag gibi problemler için de 300 oyuncu kaldıran pakete 500 oyuncu sokmamak lazım. Ya da test için aldığın basit sunucuda CPU ve RAM olmayan oyun açmamak lazım. 10gbit hatlu bir makinede barınıyorsun. İşlemci v.s. gücü de yüksek kolay mı öyle lag yakalamak.

    Buyur lag var mı yok mu bak. Daha online ye sahip bir çok proje de var adını veremeyeceğim. Bahsettiğim gibi 3-4k oyuncuları gören projeler oldu hiç bir sorun yaşanmadı.

    Olay burada reklam değil. Sahibini tanıyorum, çok kez oyun açtık panel sayesinde para kazandık. Dediğin gibi değil, başlangıç paket sunucuda oyun açıp lag şikayetinden ağlayanla, oyunun mantığının dışında hareketlerle max 20 bin yazılacak sınıra 54 bin yazıp oyununu p*ç edenlerin dediği şikayetlerle geliyorsun. Bir sıkıntın varsa ya da yanlış olduğunu düşünüyorsan git konuş sahibi ile. Ancak dediğim gibi şu an irise karşı ters algı yapıyorsun doğru değil.


    https://www.youtube.com/watch?v=vPOo33lN92Y


    https://www.youtube.com/watch?v=Ggfvnl-wVzI
  • 24-01-2023, 00:56:16
    #18
    kodak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faruk, irisPanel ile bir sürü oyun açtım yüksek oyuncuda. 4K oyuncu da gören irisPanel üyesi arkadaşlarımız oldu. irisPanel'de herhangi bir sorunla karşılaşmadığımız gibi şu an hile çalışmayan tek anti-hile yazılımını da irisProtect sağlıyor.
    Lütfen kardeşim
    Ayrıca sahibi Mehmet abi de Metin2 sektörünü geç, genel olarak mükemmel bir yazılımcıdır ve çok fazla bilgisi bulunmaktadır.
    kodak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    irisProtect'in reklamını yaptığım yok. Rextbot ve diğer bot sunucularına girip irisProtect Premium'da hile çalışıp çalışmadığını sorabilirsin. Yaklaşık 23 gündür aşılamadı.

    Bizim kendi projemiz Mazi2 ilk sezonunda 1K, ikinci sezonunda 1K ya yakın, üçüncü sezonunda 1.700 oyuncu ile açılış yaptı 0 sıkıntı. Araştırabilirsin.
    Aynı zamanda M2Hard sunucumuz 1.5k oyuncu ile açtı.

    2K ve üzeri oyunlarda M2Zeo, Taht2, DuoMt2, Ötüken2, Lena2, Kayra2, M2Rex, Jester2, Ventures, Alaturka2 gibi bir çok isim de var.

    Bu arada sandığın gibi her fonksiyon MYSQL'e bağlı değil. Şu an aktif Gazi2 sunucumd Uriel + Svside Plus kullanıyorum bu arada hile çalışıyor.

    Lag gibi problemler için de 300 oyuncu kaldıran pakete 500 oyuncu sokmamak lazım. Ya da test için aldığın basit sunucuda CPU ve RAM olmayan oyun açmamak lazım. 10gbit hatlu bir makinede barınıyorsun. İşlemci v.s. gücü de yüksek kolay mı öyle lag yakalamak.

    Buyur lag var mı yok mu bak. Daha online ye sahip bir çok proje de var adını veremeyeceğim. Bahsettiğim gibi 3-4k oyuncuları gören projeler oldu hiç bir sorun yaşanmadı.

    Olay burada reklam değil. Sahibini tanıyorum, çok kez oyun açtık panel sayesinde para kazandık. Dediğin gibi değil, başlangıç paket sunucuda oyun açıp lag şikayetinden ağlayanla, oyunun mantığının dışında hareketlerle max 20 bin yazılacak sınıra 54 bin yazıp oyununu p*ç edenlerin dediği şikayetlerle geliyorsun. Bir sıkıntın varsa ya da yanlış olduğunu düşünüyorsan git konuş sahibi ile. Ancak dediğim gibi şu an irise karşı ters algı yapıyorsun doğru değil.


    https://www.youtube.com/watch?v=vPOo33lN92Y


    https://www.youtube.com/watch?v=Ggfvnl-wVzI
    Bahsettiğin oyunların hiç biri tutmamış oyunlar. 300 oyuncu kaldıran pakete 500 oyuncu diye bir dünya yok ben çok iyi biliyorum nasıl çalıştığını sistemlerin. Mantığı yanlış bir kere. Ayrıca Uriel denen çöpten client taraflı korumayla zaten oyun açanların gram beyni olmadığı gibi onun reklamını yapanların da bir o kadar beyni yok. Svside plus'da asla hile çalışmıyor. Svside bu piyasaya gelmiş geçmiş en iyi game taraflı çalışan hile korumasıdır. Aksini idda eden vurduruyordur yada birilerinin yalakasıdır. Videolara baktım ben nereden bileyim iris panel falan olup olmadığını. Göstersin bir tane aktif lagsız server herkes girip baksın +4000 oyuncu falan diyordun bir önceki mesajında. 1k oyuncu ile açtım dediğine göre panelle max 400 600 arası bir oyuncu gördün. Ayrıca videoyu izledim ben oyun sarrafıyım o oyunda lag var. Kesin ve net konuşuyorum iris panel ile oyun açılmaz. Reklam yapmadan arkadaşlarınız ile oynayacaksanız açın oynayın ben ona bir şey diyemem. Ayrıca chat hızlı akıyor falan bu hikayelere gelmeyin hepsi chat botu ile saniyeler içinde yapılabilen şeyler. Bana de ki şu oyun aktif hadi 4k yı falan geçtim 1k dan fazla oyuncusu var de link at hep beraber bakalım yalan dolan sıkmaya gerek yok. Şu yaptığını ampülcü dayılar yapmıyor kanıtla gel hikayeyi boşver