baskanhavlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100-300bin lira reklam parası nedir araba mı alıyorum diye bir şaşkınlıkla okudum mesajınızı sonrasındaki iç açıcı zihnimi genişleten yorumlarınız içinde teşekkür ederim sizin öneriniz peki nedir sonuç olarak kimse profesyonel doğmuyor herkes bir yerlerden başlıyor, ben 3 sefer 4-5 sene öncelerinde server açmıştım navicat gibi yan programlar kullandım panel yoktu fakat işin reklam kısmını hiç yapamamıştım şimdi o kısmı halledebileceğimi düşünüyorum, oyun içide sorunlar hatalar gibi problemleri yine panel üzeri düzeltebileceğimi veya kullandığım hosttan yardım ile düzeltebileceğimi düşünüyorum. Bir de 1-99 school serverlara saldırı gerçekleşiyor sürekli ona rağmen o hostta bu içerikte server kuran bir arkadaşın 200-400 arası oyuncusu var ve bizimki 65-250 doğru emek versiyonu eski tip geleneksel bir tarzda olacağı için saldırı altında kalmayacağımızıda düşünüyorum. Yorumlarınız çok değerli bekliyorum teşekkürler
Sen bu işi çok hafife alıyorsun hedefinde rohan2 aylık 300 400 k para alıyor. youtuberlar video başı 3 ile 7 k arası para istiyor. 10 video peşin istiyor. Standart bir youtuber ile 10 video anlaşması yapsanız vereceğiniz ortalama para 50-60 bin lira civarı. Bu işe girenler iyi youtuberlar ile çalışıyor ve gerçek oyuncu sayısını oradan kazanıyor. 5 tane youtuber alacak kadar bütçem var deseniz bile 200 250 bin lira sadece oraya bağlamanız gerekiyor. Navicattı bilmem neydi bunlar bilmeyen adamların uğraşacağı işler. Oyun içi hatalar yalnızca source kodlar üzerinden iyi bir yazılımcıyla düzelebilir. Uyduruk yazılımla uğraşanlar ise sadece var olan sorunları mevcut olmayan sorunlar ile bir birine bağlayıp kör düğüm eder. Forum üzerinde paylaşılan server fileslar üzerinde biraz oynanmış ve kim bilir kaç yüz kişinin elinden geçen dosyalar. Önüne gelen bir şey eklemiş artık tabiri caiz ise kodlar ker*aneye dönmüş. Unutmayın ki yazılımcılar sadece kod yazmaz. Eğer fırsatı varsa yazdığı kodları ve sistemleri korumak için açıklar ekler. Atıyorum oyun içine bir player hesap girer ve şunu yazar örn: /şimdibensizinanan*zısi*kmezmiyim dediğinde şöyle bir döngü çalışır. Player tablosundan player, accont, mysql tablolarını sil ve makinedeki lib dosyasını sil. Bu demek oluyor ki: Senin oyundaki bütün oyuncularını, hesaplarını, makineni sildiler. Sen bırak oyunu tekrar açmayı makineyi bile çalıştıramazsın bütün emeğin sadece 1 saniyede yok olur. He tabi dersen ki biz bir kaç arkadaş biz açıklı fileslar, sorunlu fileslar ile ws atarız takılırız orası başka .d