• 16-05-2020, 13:33:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam dostlar şu sıralar ramazan ve virüsten ötürü evde çok zaman geçiriyoruz , ara sıra arkadaşlar ile mobil legends oynuyoruz eğlenceli oluyor o yüzden sormak istedim aranızda ML oynayan varsa beraber oynayabiliriz fırsat buldukça 😊
  • 16-05-2020, 13:35:13
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2-3 ay önce oynamayı bıraktım çok vaktimi aldığı için. ( Malesef internet kafede 2 yıl çalıştığım için oyun görünce dayanamıyorum tam bir oyun bağımlısıyım bu yüzden genelde silerim. )
    Badang oynayın hocam ben varken buglu karakterdi tek atıyordu kombosu
  • 16-05-2020, 13:37:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    TekUmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 ay önce oynamayı bıraktım çok vaktimi aldığı için. ( Malesef internet kafede 2 yıl çalıştığım için oyun görünce dayanamıyorum tam bir oyun bağımlısıyım bu yüzden genelde silerim. )
    Badang oynayın hocam ben varken buglu karakterdi tek atıyordu kombosu
    Şimdi bazı yeni karakterler geldi güncelleme ile bizde öyle denk geldikçe oynuyoruz 2 3 el
  • 16-05-2020, 13:42:09
    #4
    ben iki gün önce sildim. mistik 5 30 puanım vardı. Lesley ile oynuyordum global 4000 küsürlerdeydim fakat oynayan kişilerin seviyeleri o kadar düşük ki sürekli küfür ve feed ile geçiyor. mistiğe çıkınca düzelir sanmıştım fakat aynı kalite insanlar var. sürekli birbirlerini aşağılayan sürekli küfür eden ve oyundan kavga ile geçen bir oyun. adc alıyorsun ben feed diyor. tank alıyorsun küsüyor filan çok seviyesiz insanlar var.



    oyun adım kindumina
  • 16-05-2020, 13:47:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kindumina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben iki gün önce sildim. mistik 5 30 puanım vardı. Lesley ile oynuyordum global 4000 küsürlerdeydim fakat oynayan kişilerin seviyeleri o kadar düşük ki sürekli küfür ve feed ile geçiyor. mistiğe çıkınca düzelir sanmıştım fakat aynı kalite insanlar var. sürekli birbirlerini aşağılayan sürekli küfür eden ve oyundan kavga ile geçen bir oyun. adc alıyorsun ben feed diyor. tank alıyorsun küsüyor filan çok seviyesiz insanlar var.




    oyun adım kindumina
    Evet hocam işte bu tür insanlara çok nadir rastlamak için , arada bir güzel insanlar ile oynamak iyi olacaktır.
  • 17-05-2020, 10:48:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    CharEudora