Mobile Legends Oynayan ?
5
●108
- 16-05-2020, 13:35:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.2-3 ay önce oynamayı bıraktım çok vaktimi aldığı için. ( Malesef internet kafede 2 yıl çalıştığım için oyun görünce dayanamıyorum tam bir oyun bağımlısıyım bu yüzden genelde silerim. )
Badang oynayın hocam ben varken buglu karakterdi tek atıyordu kombosu - 16-05-2020, 13:37:17Üyeliği durdurulduŞimdi bazı yeni karakterler geldi güncelleme ile bizde öyle denk geldikçe oynuyoruz 2 3 elTekUmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2020, 13:42:09ben iki gün önce sildim. mistik 5 30 puanım vardı. Lesley ile oynuyordum global 4000 küsürlerdeydim fakat oynayan kişilerin seviyeleri o kadar düşük ki sürekli küfür ve feed ile geçiyor. mistiğe çıkınca düzelir sanmıştım fakat aynı kalite insanlar var. sürekli birbirlerini aşağılayan sürekli küfür eden ve oyundan kavga ile geçen bir oyun. adc alıyorsun ben feed diyor. tank alıyorsun küsüyor filan çok seviyesiz insanlar var.
oyun adım kindumina - 16-05-2020, 13:47:35Üyeliği durdurulduEvet hocam işte bu tür insanlara çok nadir rastlamak için , arada bir güzel insanlar ile oynamak iyi olacaktır.Kindumina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle