Kindumina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben iki gün önce sildim. mistik 5 30 puanım vardı. Lesley ile oynuyordum global 4000 küsürlerdeydim fakat oynayan kişilerin seviyeleri o kadar düşük ki sürekli küfür ve feed ile geçiyor. mistiğe çıkınca düzelir sanmıştım fakat aynı kalite insanlar var. sürekli birbirlerini aşağılayan sürekli küfür eden ve oyundan kavga ile geçen bir oyun. adc alıyorsun ben feed diyor. tank alıyorsun küsüyor filan çok seviyesiz insanlar var.




oyun adım kindumina
Evet hocam işte bu tür insanlara çok nadir rastlamak için , arada bir güzel insanlar ile oynamak iyi olacaktır.