Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2-3 ay önce oynamayı bıraktım çok vaktimi aldığı için. ( Malesef internet kafede 2 yıl çalıştığım için oyun görünce dayanamıyorum tam bir oyun bağımlısıyım bu yüzden genelde silerim. )
Badang oynayın hocam ben varken buglu karakterdi tek atıyordu kombosu