• 23-09-2008, 06:37:07
    #10
    SXEI nin versionlarında sitede yazmayan şeylerde ekleniyor Sadece duyurusu yapılmıyor. Hatta bazen md5 gibi şeylere bahane bile diyebiliriz. Birtakım bildirimler yapıyorruz takibindeki saatlerde güncelleme çıkıyor değişik update bilgileriyle.
  • 23-09-2008, 10:59:50
    #11
    BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sXe, zamanın C-D anti hile yazılımı gibi, haksız rekabeti önlemek için yapılmıştır. Bir nevi anti virüs programı gibidir. sXe, Counter-Strike paketlerini korumak için görevlendirilmiştir. Zararlı uygulamaları engellemek için vardır. Client/Server mantığı ile çalışan sXe, açtığınızda bir servismiş gibi görünüp sunucu ile konuşmaya başlar ve sunucuda konuştugundan dolayı sxe’nin açık olduğunu anlar ve bu sayede sXe olduğunda tüm kullanıcıların, aynı paket, aynı dosyalara sahip olduğu anlaşılır, Hileyi çok büyük bir derecede engeller ve bu sayede daha eğlenceli, eşit bir oyuna sahip olursunuz. kısaca özetlersek sXe, bir güvenlik programıdır. sXe, ücretsiz dağıtılmakta ve tüm Counter-Strike paketleri için geçerlidir. sXe’nin programcısı Payas’dır.
    hey allam ya, insan oturur kendi yazar benim siteme yazdıgım sxe nedir yazısı sXe Injected, sXe-Injected, sXe 6.9, sXe Injected 6.9
  • 23-09-2008, 23:28:06
    #12
    MaviEjder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hey allam ya, insan oturur kendi yazar benim siteme yazdıgım sxe nedir yazısı sXe Injected, sXe-Injected, sXe 6.9, sXe Injected 6.9
    Bilgi paylaşılmak için internete verilir. Senin okumaya açık, yazdığın (biyerden bulduğun da olur) bi bilgiyi de birileri alıp paylaştıysa kızamazsın