Sadece duyurusu yapılmıyor. Hatta bazen md5 gibi şeylere bahane bile diyebiliriz. Birtakım bildirimler yapıyorruz takibindeki saatlerde güncelleme çıkıyor değişik update bilgileriyle.
sXe 6.9
11
●1.201
- 23-09-2008, 10:59:50hey allam ya, insan oturur kendi yazar benim siteme yazdıgım sxe nedir yazısıBuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sXe Injected, sXe-Injected, sXe 6.9, sXe Injected 6.9 - 23-09-2008, 23:28:06Bilgi paylaşılmak için internete verilir. Senin okumaya açık, yazdığın (biyerden bulduğun da olur) bi bilgiyi de birileri alıp paylaştıysa kızamazsınMaviEjder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle