Konu
sXe 6.9
23-09-2008, 23:28:06
#12
Gehinnom
MaviEjder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hey allam ya, insan oturur kendi yazar benim siteme yazdıgım sxe nedir yazısı
sXe Injected, sXe-Injected, sXe 6.9, sXe Injected 6.9
Bilgi paylaşılmak için internete verilir. Senin okumaya açık, yazdığın (biyerden bulduğun da olur) bi bilgiyi de birileri alıp paylaştıysa kızamazsın