MaviEjder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hey allam ya, insan oturur kendi yazar benim siteme yazdıgım sxe nedir yazısı sXe Injected, sXe-Injected, sXe 6.9, sXe Injected 6.9
Bilgi paylaşılmak için internete verilir. Senin okumaya açık, yazdığın (biyerden bulduğun da olur) bi bilgiyi de birileri alıp paylaştıysa kızamazsın