Konu
sXe 6.9
23-09-2008, 06:37:07
#10
Gehinnom
SXEI nin versionlarında sitede yazmayan şeylerde ekleniyor
Sadece duyurusu yapılmıyor. Hatta bazen md5 gibi şeylere bahane bile diyebiliriz. Birtakım bildirimler yapıyorruz takibindeki saatlerde güncelleme çıkıyor değişik update bilgileriyle.