• 27-04-2020, 22:11:27
    #1
    Merhaba arkadaşlar, herkese iyi geceler dilerim. Bundan yıllar yıllar öncesinde goodgame farmer adında bir çiftlik oyunu oynuyordum ve çok zevkliydi anlamını bilmediğim bir şekilde oyun kapanma kararı aldı ve kapandı. Bunun sebebini hep merak etmiştim... keşke tekrar açılsa var mı bileniniz peki ?
  • 27-04-2020, 22:13:36
    #2
    İlkokuldayken çok oynuyordum ben de. Birkaç sene önce bi' bakayım dedim oyunun içeriğini baya değiştirmişlerdi bambaşka bir oyun olmuştu. Şimdi de kapanmış ha :/
    • Cherkes
    Cherkes bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-04-2020, 22:23:58
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlkokuldayken çok oynuyordum ben de. Birkaç sene önce bi' bakayım dedim oyunun içeriğini baya değiştirmişlerdi bambaşka bir oyun olmuştu. Şimdi de kapanmış ha :/
    yıllar önce kapandı oyun sizin desiğiniz big darm diye geçiyor büyük ihtimalle devam ediyordur o