Merhaba arkadaşlar, herkese iyi geceler dilerim. Bundan yıllar yıllar öncesinde goodgame farmer adında bir çiftlik oyunu oynuyordum ve çok zevkliydi anlamını bilmediğim bir şekilde oyun kapanma kararı aldı ve kapandı. Bunun sebebini hep merak etmiştim... keşke tekrar açılsa var mı bileniniz peki ?