• 16-07-2008, 23:13:03
    #1


    Ship Simulator 2006'ya göre eklenen yeni özellikler :

    (Okyanustaki gibi dalgalar , gerçekçi gemi hareketleri )

    (Uzun mesafeli yolculuklar)

    (Görülebilir hasar modellemesi , sert çarpışmalarda gemideki hasar belli oluyor )

    (Daha zor görevler , toplam 30 tane)

    (Gece , gündüz olarak değiştirebilen hava sistemi)

    (6 yeni gemi , 3 yeni bölge (San Fransisco , Marseille , The Solent)

    (Gemilerin içinde yürüyebilme )

    (Gemilerde köprü kontrol sistemleri)

    (Kontrol edilebilir vinç)

    (Daha gelişmiş grafikler , transparanlık seçeneği)

    (İstediğin gemiyi , bölgeyi , hava durumunu seçmeye izin veren serbest geziş modu. Ayrıca serbest geziş modunda bir limandan diğerine gidebiliyorsun)

    (Daha gerçekçi fizik motoru ve daha gerçekçi su sıçramaları)

    (Daha detaylı ayarlanabilen klavye ve joystick butonları)

    (Gelişmiş halat sistemi , başkalarının gemisine veya dubalara bağlamaya izin veriyor . Ayrıca istediğin yere çapa atabilme)

    (Çarptığında hasar verebilen buz dağları)

    (Hasar alınca batabilen gemiler)


    İlerde yama ve ek paketlerle gelecek olan özellikler

    Çoklu oyuncu

    Görev sırasında oyunu kaydetme

    Yeni taşıtlar , örneğin jet-ski ve hovercraft

    Diğer gemilerde daha iyi yapay zeka


    Sistem gereksinimleri

    İşletim Sistemi : Windows 2000 , XP veya Vista
    İşlemci : Pentium 4 2.4 ghz veya AMD
    Ram : Xp için 1 gb , Vista için 2 gb
    Ekran kartı : Geforce 5900 veya ati 9600 pro/x600

    Oyundan Resimler:

















    Oyunun İsmi Ship Simulator 2008 oyunun eski sürümleride var ama en iyisi bu ama pc nizin özellikleri çok iyi olmalı yoksa kasıyor.
  • 16-07-2008, 23:19:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir oyun ama ben kısıtlı oyunları sevmiyorum GTA yı tek geçerim
  • 17-07-2008, 02:23:41
    #3
    Evet oynadım gerçekten çok güzel, ekran kartınız 256 altı ise hiç denemeyin
  • 17-07-2008, 02:26:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet oynadım gerçekten çok güzel, ekran kartınız 256 altı ise hiç denemeyin
    ekran kartının ramine bakma bence. Ne ekran kartları gösteririm sana 1 gb ama 256 lık performans veremiyor. Ekran kartının hızına ve diğer özelliklerine bağlı tamamen
  • 17-07-2008, 10:06:00
    #5
    Güzel bir oyuna benziyor denemek lazım sağolasın.
  • 17-07-2008, 12:35:41
    #6
    Bus Simulator De var o da güzel
  • 17-07-2008, 14:04:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bu mu en güzel oyun
  • 17-07-2008, 14:18:28
    #8
    Oyun güzel görünüyor denemek lazım
  • 17-07-2008, 14:19:09
    #9
    Misafir
    Deneyelim bakalım bunuda.