• 18-07-2008, 01:53:38
    #10
    bu oyunu rahat oynıyabilmek için en aşşağı 1 gb ram en aşağıda 512 lik ekran kartı lazım hatta bunlar bile yeterli değil çok feci kasıyor oyun oynarken grafikleri çok kaliteli çok süper bir oyun oyundan sıkılmazsınız hayatta oyunun bittimi bütün gemileri denedinizmi oyunun bir sürü paketi var onları yüklersiniz + oyun için hazırlama programıda var gemileri falan siz yapıyorsunuz. kesinlikle tavsiye ederim bu oyunu.
  • 18-07-2008, 02:20:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hız yüksek değilse kasması normal tabii. İsterse 1 gb*2 tane ekran kartın olsun hız olmadıktan sonra

    Ama kasan ekran kartını değiştirmek istersen ve AGP ise görüşelim
  • 08-08-2008, 00:59:13
    #12
    şu laptoplar çok süper birşey ama ekran kartları değiştirilmiyor