Konu
En Güzel Oyun
17-07-2008, 02:26:24
#4
teknotek
Üyeliği durduruldu
helperman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet oynadım gerçekten çok güzel, ekran kartınız 256 altı ise hiç denemeyin
ekran kartının ramine bakma bence. Ne ekran kartları gösteririm sana 1 gb ama 256 lık performans veremiyor. Ekran kartının hızına ve diğer özelliklerine bağlı tamamen