speed serverda oynadım bende cok güzel bir oyun ama acayip zaman calıyo. pc basından kalkamiyorsunuz. hele oyun ilerledigi zamanlar. iradesine sahip olamayacak olan varsa hic bulasmasin bu oyuna benden demesi
Ben bir zamanlar oynuyordum.Server 10'da bi köyüm vardı 750 nüfus oldum.Oyunun saldırı 1.sinden saldırı almaya başlayınca sinirlendim ve sildim hesabımı