Konu
Travian !
31-03-2008, 15:57:09
#4
burak_cezaaa
Ben bir zamanlar oynuyordum.Server 10'da bi köyüm vardı 750 nüfus oldum.Oyunun saldırı 1.sinden saldırı almaya başlayınca sinirlendim ve sildim hesabımı