Konu
Travian !
31-03-2008, 00:49:51
#3
scrol
speed serverda oynadım bende cok güzel bir oyun ama acayip zaman calıyo. pc basından kalkamiyorsunuz. hele oyun ilerledigi zamanlar. iradesine sahip olamayacak olan varsa hic bulasmasin bu oyuna benden demesi