• 13-01-2015, 22:51:06
    #1
    Daha önceleri gta san andreas multiplayer oynuyordum googleye bi yazayım dedim gta vice city multiplayer diye yazdığımda çıktı. Vice city hayranı olarak gerçekten çok beğendim, girdim oynadım fakat oyuncu kitlesi gerçekten çok az.

    2005 ten beri aktifmiş. Bunun gta 2,3 versiyonuda mevcuttur sanırım onu oynayan hiç yok.

    Gta vice city multiplayer az kitlesi olması gerçekten beni üzdü

    site adresi: http://www.vicecitymultiplayer.com

    Sitesinde bulunan resimler



  • 22-01-2015, 17:09:12
    #2
    Konusu silindi mi bilmiyorum ama 3-4 sene önce burda server açmıştık, akşamları 10 numara vakit geçiyordu Konuyu gören olursa o tanıdıklardan yazarlar zaten ama artık eski heyecanı kalmadı.
  • 22-01-2015, 21:25:36
    #3
    Eve gecince bende bir bakayım ozledim GTA yı
  • 23-01-2015, 00:46:45
    #4
    Gta samp var şuan popüler. Vice city ile zaten hemen hemen aynı ve daha özellikli. Bu yüzden popülaritesi az city nin.
  • 23-01-2015, 00:52:46
    #5
    bende yarın bakim.
  • 11-04-2015, 16:10:00
    #6
    Oyunun ana sunucusu sık sık kapanıyordu bir ara 3-4 hafta kapalı kaldı bu yüzden pek oyuncusu kalmadı.