Daha önceleri gta san andreas multiplayer oynuyordum googleye bi yazayım dedim gta vice city multiplayer diye yazdığımda çıktı. Vice city hayranı olarak gerçekten çok beğendim, girdim oynadım fakat oyuncu kitlesi gerçekten çok az.

2005 ten beri aktifmiş. Bunun gta 2,3 versiyonuda mevcuttur sanırım onu oynayan hiç yok.

Gta vice city multiplayer az kitlesi olması gerçekten beni üzdü

site adresi: http://www.vicecitymultiplayer.com

Sitesinde bulunan resimler