Konu
Gta vice city multiplayer
11-04-2015, 16:10:00
#6
Cr2o3
Oyunun ana sunucusu sık sık kapanıyordu bir ara 3-4 hafta kapalı kaldı bu yüzden pek oyuncusu kalmadı.