• 02-09-2014, 13:18:49
    #1
    Arkadaşlar benim bi arkadaşım LOL oynamayı bıraktı ve hesabında bir çok şampiyon açık ve 3-5 skin de var. Hediye olarak benim hesabıma alabilir miyim şampiyonları? nasıl oluyor felan birisi anlatabilirse sevinirim
  • 02-09-2014, 13:20:37
    #2
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar benim bi arkadaşım LOL oynamayı bıraktı ve hesabında bir çok şampiyon açık ve 3-5 skin de var. Hediye olarak benim hesabıma alabilir miyim şampiyonları? nasıl oluyor felan birisi anlatabilirse sevinirim
    İmkanı yok hocam
  • 02-09-2014, 14:40:38
    #3
    Arkadaşınız bir daha hiç oynamayacaksa hesabı direkt size versin? Daha sonra yaklaşık 20 tl'ye rp çekip oyun içi nickinizi değiştirebilirsiniz. Kullanıcıdan kullanıcıya aktarma durumu söz konusu değil. Öyle bir şey olsa, hesabından memnun olmayıp yeni hesaba geçmeyi düşünen çok kişi var Hiç durmaz yaparlardı.
  • 02-09-2014, 20:30:57
    #4
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmkanı yok hocam
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşınız bir daha hiç oynamayacaksa hesabı direkt size versin? Daha sonra yaklaşık 20 tl'ye rp çekip oyun içi nickinizi değiştirebilirsiniz. Kullanıcıdan kullanıcıya aktarma durumu söz konusu değil. Öyle bir şey olsa, hesabından memnun olmayıp yeni hesaba geçmeyi düşünen çok kişi var Hiç durmaz yaparlardı.
    Arkadaşlar hiç bilgim yoktu, masumane açtım konuyu İlginiz için teşekkürler, şuan kullandığım kullanıcı adının benim için önemi var o yüzden başka hesaba geçmem. En iyisi zamanla , ufaktan ufaktan skin almak Teşekkürler tekrardan
  • 02-09-2014, 21:43:50
    #5
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hiç bilgim yoktu, masumane açtım konuyu İlginiz için teşekkürler, şuan kullandığım kullanıcı adının benim için önemi var o yüzden başka hesaba geçmem. En iyisi zamanla , ufaktan ufaktan skin almak Teşekkürler tekrardan
    20 Tl ile kendi hesabınızın adını xxxxx yapın (sallama bir isim) , daha sonra arkadaşınızın o hesabına girip kendi sevdiğiniz adı alın
    40 TL ye mal olur. He derseniz ki 40tl ye kendi hesabıma rp yükler skin alırım o da ayrı bir tercih
  • 02-09-2014, 22:25:47
    #6
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 Tl ile kendi hesabınızın adını xxxxx yapın (sallama bir isim) , daha sonra arkadaşınızın o hesabına girip kendi sevdiğiniz adı alın
    40 TL ye mal olur. He derseniz ki 40tl ye kendi hesabıma rp yükler skin alırım o da ayrı bir tercih
    onu da düşündüm de . Bunda hep emeğim var Ya lolde simdi kimse emek bilmiyor, benim hesap 20 level ama 500 tlye vermem hesabımı ama plat hesaplar 50 tl ye bulunuyor ilginç

    İlginiz için teşekkürler
  • 02-09-2014, 22:28:05
    #7
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu da düşündüm de . Bunda hep emeğim var Ya lolde simdi kimse emek bilmiyor, benim hesap 20 level ama 500 tlye vermem hesabımı ama plat hesaplar 50 tl ye bulunuyor ilginç

    İlginiz için teşekkürler
    Valla bende 2 Bin liraya yakın para harcamışımdır, en az 3-4 kere west , 2 kere NA , 1 kere okyanusya geçtim birde bunların dönüşleri var Skinler , bazı rp ile alınan herolar , hediyeler oy oy Bir tek bu oyun değeri etmiyor ya hayırlısı bakalım
  • 03-09-2014, 08:34:22
    #8
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bende 2 Bin liraya yakın para harcamışımdır, en az 3-4 kere west , 2 kere NA , 1 kere okyanusya geçtim birde bunların dönüşleri var Skinler , bazı rp ile alınan herolar , hediyeler oy oy Bir tek bu oyun değeri etmiyor ya hayırlısı bakalım
    Twitch izliyorum da , adamlar hep efsanevi kostüm ya da en son kostümleri almışlar hep 30 olana kadar main herolarımın kostümlerini alıcam da , dereceli de fakir görünmeyelim