Arkadaşlar hiç bilgim yoktu, masumane açtım konuyu

İlginiz için teşekkürler, şuan kullandığım kullanıcı adının benim için önemi var o yüzden başka hesaba geçmem. En iyisi zamanla , ufaktan ufaktan skin almak

Teşekkürler tekrardan
20 Tl ile kendi hesabınızın adını xxxxx yapın (sallama bir isim) , daha sonra arkadaşınızın o hesabına girip kendi sevdiğiniz adı alın
40 TL ye mal olur. He derseniz ki 40tl ye kendi hesabıma rp yükler skin alırım o da ayrı bir tercih