20 Tl ile kendi hesabınızın adını xxxxx yapın (sallama bir isim) , daha sonra arkadaşınızın o hesabına girip kendi sevdiğiniz adı alın
40 TL ye mal olur. He derseniz ki 40tl ye kendi hesabıma rp yükler skin alırım o da ayrı bir tercih
onu da düşündüm de . Bunda hep emeğim var

Ya lolde simdi kimse emek bilmiyor, benim hesap 20 level ama 500 tlye vermem hesabımı ama plat hesaplar 50 tl ye bulunuyor

ilginç
İlginiz için teşekkürler