• 18-11-2013, 21:07:16
    d4rkpi0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler hadi
    nukede acayip akarım
  • 18-11-2013, 22:45:40
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nukede acayip akarım
    Bi ben beceremiyorum galiba o mapi sap gibi ortada kalıyorum heryerden aadam çıkıyor en iyisi awp_india ve d2 valla
  • 20-11-2013, 17:18:17
    bende suan pc ye yükledim cs 1.6 yı bayadır oynamıyorum bende gelim
  • 20-11-2013, 17:35:31
    Vizelerden dolayı pek giriş yapamıyorum. Size iyi eğlenceler, kısa süre sonra tekrar aranızdayım.
  • 20-11-2013, 17:50:25
    Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende suan pc ye yükledim cs 1.6 yı bayadır oynamıyorum bende gelim
    tamamdır

    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vizelerden dolayı pek giriş yapamıyorum. Size iyi eğlenceler, kısa süre sonra tekrar aranızdayım.
    başarılar
  • 22-11-2013, 14:22:40
    kfsgzl mi ne bi admin var arkadasini da almis klana biri olunca digeri yeri soyluyor birbirlerine boyle bir sacmalik olamaz hocam yas ortalamasi nedir adminlerin?
  • 22-11-2013, 15:03:51
    Six Pack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kfsgzl mi ne bi admin var arkadasini da almis klana biri olunca digeri yeri soyluyor birbirlerine boyle bir sacmalik olamaz hocam yas ortalamasi nedir adminlerin?
    Hemen ilgileniyorum.
  • 23-11-2013, 16:30:51
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen ilgileniyorum.
    ardı arkası kesilmiyor adminlerin. casper diye bir çocuk ban mı ne atmışlar kendisi de admin heralde girdiği gibi tsay atıyor defalarca kim banladı beni l_an diye hocam inan bir gram zevk alamıyoruz oyundan adminler yüzünden bu yüzden cs:go almak farz oldu..
  • 23-11-2013, 16:52:09
    Six Pack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ardı arkası kesilmiyor adminlerin. casper diye bir çocuk ban mı ne atmışlar kendisi de admin heralde girdiği gibi tsay atıyor defalarca kim banladı beni l_an diye hocam inan bir gram zevk alamıyoruz oyundan adminler yüzünden bu yüzden cs:go almak farz oldu..
    onuda hallettim fakat ss alırsanız daha iyi olur.