Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nukede acayip akarım
Bi ben beceremiyorum galiba o mapi sap gibi ortada kalıyorum heryerden aadam çıkıyor en iyisi awp_india ve d2 valla