• 05-09-2007, 13:19:28
    #1
    Misafir
    Arkadaşlar A tablosundaki bir değeri B Tablosundaki değerden Çıkarıp C tablosuna sonucu yazdırmak istiyorum.

    Ancak A tablosu içerisinde bu değer dışında yazılarda bulunmakta.Ben bu tablo içerisinden istediğim değeri alabilirmiyim işlem yaparken.

  • 05-09-2007, 13:59:35
    #2
    Misafir
    excelden anlayan yok sanırım
  • 05-09-2007, 14:05:31
    #3
    Değer dışında yazı olmasaydı yapardın ama almayı bilmiyorum. Olmuyor sanırım.
  • 05-09-2007, 15:24:08
    #4
    anca böle http://www.dosya.cc/labudi.xls.html
  • 05-09-2007, 19:04:26
    #5
    Misafir
    verdiğin sitede sorun var :S
  • 06-09-2007, 20:59:03
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    edit
  • 15-09-2007, 19:54:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hayret soruyu görmemişim ben acil demişsin ama geç cevaplıyoz
    neyse
    çok basit
    o kalan yere yani c3 hücresine
    =(A3-B2)
    yazacaksın kod oalrak sadece bu a3 sütünün dan b2 sütününü çıkarıp oraya ekleyecek
    +
    sayı karakteri belliyse 4-5 gibi
    SAĞDAN(A3,4)-SAĞDAN(B3) GİBİ alabilirsin bunlar metin geliyo çıkarma işlemi yapmaz şuan =SAYIYAÇEVİR(SAĞDAN(A3,4))-SAYIYAÇEVİR(SAĞDAN(B3))
    gibi
  • 15-09-2007, 21:57:49
    #8
    malesef excel de içeriğinde değer haricince veriler bulunan bir hücre üzerinde matematiksel işlem yapılamaz ama açıklama ve değer karakter sayısı sabit olacaksa kırpılarak birşeyler yapılabilir yine de değerleri ayırmak en iyisi bu şekilde saho nun da dediği gibi işlem yapabilirsiniz.

    // Excel de dört işlem için = yazdıktan sonra istediğiniz hücreyi seçip yapmak istediğiniz işlemi + - / * yazın ve diğer hücreye tıklayın enter = sonuç.