Konu
Excel Hakkında Acil Bir soru
05-09-2007, 13:19:28
#1
Labidu
Misafir
Arkadaşlar A tablosundaki bir değeri B Tablosundaki değerden Çıkarıp C tablosuna sonucu yazdırmak istiyorum.
Ancak A tablosu içerisinde bu değer dışında yazılarda bulunmakta.Ben bu tablo içerisinden istediğim değeri alabilirmiyim işlem yaparken.