Arkadaşlar A tablosundaki bir değeri B Tablosundaki değerden Çıkarıp C tablosuna sonucu yazdırmak istiyorum.

Ancak A tablosu içerisinde bu değer dışında yazılarda bulunmakta.Ben bu tablo içerisinden istediğim değeri alabilirmiyim işlem yaparken.