Arkadaşlar bilgisayarımı yeniledim, yenileyince bir de orjinal office programının Home 2007 versiyonunu satın aldım. fakat bunda outlook yok ve outlook kullanmak istiyorum ben.Eskiden outlook express 6.0 kullanırdım xp ile beraber fakat şimdi win7 kullanıyorum ve ie8 yüklü...
ie8 yüklü olduğu için outlook express 6.0'ı yüklemiyor bilgisayar
Bana yardımcı olabilecek bi hayırsever var mı ?
Kısacası outlook express 6.0 nerden temin edebilirim
Outlook Express 6.0
7
●1.551
- 26-01-2010, 11:51:48
- 26-01-2010, 15:29:59Bende de çalışmadı. Araştırdım sonuç olarak Win7 nin desteklemediği çıktı. Bende Windows Live Mail kullanmaya başladım daha kullanışlı bence.
- 26-01-2010, 15:40:35ne yazıkki windows 7 ile outlook express e veda ettik.
yararlı olması dileği ile dün yazdığım yazı:
http://www.ufuk.info/gunluk/2010/01/...ve-mail-gecis/ - 27-02-2010, 11:41:53Üyeliği durdurulduwindows live mail programı bence en bedava ve en kullanışlı olanı..