• 26-01-2010, 11:51:48
    #1
    Arkadaşlar bilgisayarımı yeniledim, yenileyince bir de orjinal office programının Home 2007 versiyonunu satın aldım. fakat bunda outlook yok ve outlook kullanmak istiyorum ben.Eskiden outlook express 6.0 kullanırdım xp ile beraber fakat şimdi win7 kullanıyorum ve ie8 yüklü...
    ie8 yüklü olduğu için outlook express 6.0'ı yüklemiyor bilgisayar
    Bana yardımcı olabilecek bi hayırsever var mı ?

    Kısacası outlook express 6.0 nerden temin edebilirim
  • 26-01-2010, 15:29:59
    #2
    Bende de çalışmadı. Araştırdım sonuç olarak Win7 nin desteklemediği çıktı. Bende Windows Live Mail kullanmaya başladım daha kullanışlı bence.
  • 26-01-2010, 15:38:23
    #3
    ben windows vista kullanıyorum vistada ki adı outlook express değil de windows mail var. programlarında yoksa program ekle kaldırdan windows özellikleri ekle kaldırdan seçip yükleyebilirsin.
    Saygılarımla
  • 26-01-2010, 15:40:35
    #4
    ne yazıkki windows 7 ile outlook express e veda ettik.

    yararlı olması dileği ile dün yazdığım yazı:
    http://www.ufuk.info/gunluk/2010/01/...ve-mail-gecis/
  • 29-01-2010, 14:58:22
    #5
    Ben Thunderbird kullanıyorum, Özellikle gmail hesabı olanlara tavsiye ederim. Outlook ilk kullandığımda, yazılımda açık olduğundan bir sürü spam mesaj geliyordu, çok eskiden böyle idi, sonunda yazılım komple kaldırıldı ve Windows Live Mail geldi.
  • 31-01-2010, 00:16:46
    #6
    Hep bu programı kullanan varmı diye merak etmişimdir.
  • 25-02-2010, 16:51:34
    #7
    outlook u bende çalıştıramadım wındows 7 dede thunderde guzel ama outlook bır baskaydı
  • 27-02-2010, 11:41:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    windows live mail programı bence en bedava ve en kullanışlı olanı..