Konu
Outlook Express 6.0
26-01-2010, 15:40:35
#4
ufukaykut
ne yazıkki windows 7 ile outlook express e veda ettik.
yararlı olması dileği ile dün yazdığım yazı:
http://www.ufuk.info/gunluk/2010/01/...ve-mail-gecis/