Dublaj Sanatçılığı hakkında.. Yorumunuz ?
20
●1.149
- 25-02-2013, 12:38:30Eyvallah hocamComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

HahaHellWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2013, 14:27:11Teşekkür ediyorum bende öyle umuyorumSpace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Diksiyonumu geliştirmem lazım teşekkür ederimtayfun199 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolasın hocamon2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam denerim sağolasınOzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
