Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her kategoride deneme yapmalısınız, gerilim-komedi-dram ve en zoru ağlamalısınız
Beğendim ben sesinizi studyo ortamında daha iyi olacağına inanıyorum. Başarılar dilerim hayatınızda
Teşekkür ediyorum bende öyle umuyorum

tayfun199 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ses tonu bence çok uygun seslendirme için,ama diksiyon'a ağırlık ver bence biraz. Başarılar.
Diksiyonumu geliştirmem lazım teşekkür ederim

on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok güzel
Sağolasın hocam

OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz daha diksiyon çalışmasıyla çok iyi olabilir hocam.
bir kaç yabancı film sahnesi bulup deneyebilirsiniz.
patlak sokaklar var Türk yapımı o dizide ki seslendirmeler de bu tarz bakabilirsiniz
Teşekkürler hocam denerim sağolasın