Dublaj Sanatçılığı hakkında.. Yorumunuz ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dublaj Sanatçılığı hakkında.. Yorumunuz ?
20
●
1.149
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Dublaj Sanatçılığı hakkında.. Yorumunuz ?
1
2
3
25-02-2013, 15:25:24
#10
Gustavo
Beğendim ben çok iyi buldum.
25-02-2013, 15:40:29
#11
Kizil-ML
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok iyi bence
25-02-2013, 16:06:25
#12
Misafir
eh işte idare eder daha çok çalışırsanız başarabilirsiniz bence yatkınsınız
25-02-2013, 16:31:58
#13
KorkakHerif
Üyeliği durduruldu
Dostum ben çok beğendim
25-02-2013, 16:34:50
#14
Lock53
fena değildi
sevdim yani
ama diksiyonunu geliştirmelisin charliee !!
25-02-2013, 16:55:14
#15
bilgicinitr
Güzel hocam. Tavsiyem sabahları çiğ yumurta iç.
25-02-2013, 17:54:52
#16
Clockworks
Olmamış sesin çok sonuk kalmış.Sesinin al benisi yok...
25-02-2013, 20:51:04
#17
YGZ
Platin Üye | R10 17.YIL
Yorumlarınıza teşekkür ediyorum. Diksiyona önem vereceğim arkadaşlar
25-02-2013, 22:51:54
#18
Maximusfel
gayet başarılı
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler