• 25-02-2013, 15:25:24
    #10
    Beğendim ben çok iyi buldum.
  • 25-02-2013, 15:40:29
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok iyi bence
  • 25-02-2013, 16:06:25
    #12
    eh işte idare eder daha çok çalışırsanız başarabilirsiniz bence yatkınsınız
  • 25-02-2013, 16:31:58
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Dostum ben çok beğendim
  • 25-02-2013, 16:34:50
    #14
    fena değildi sevdim yani
    ama diksiyonunu geliştirmelisin charliee !!
  • 25-02-2013, 16:55:14
    #15
    Güzel hocam. Tavsiyem sabahları çiğ yumurta iç.
  • 25-02-2013, 17:54:52
    #16
    Olmamış sesin çok sonuk kalmış.Sesinin al benisi yok...
  • 25-02-2013, 20:51:04
    #17
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Yorumlarınıza teşekkür ediyorum. Diksiyona önem vereceğim arkadaşlar
  • 25-02-2013, 22:51:54
    #18
    gayet başarılı