• 22-02-2013, 16:03:25
    #10
    arkadaşlar hacet namazı kıldım ilaç gibi geldi duadan sonra ağlıyordum az kalsın o deece. namaza başlamayı düşünüyorum tek aşk,tek muhabbet Allah'a olmalı.

    @musevvid kardeşimden ayrıca ALLAH RAZI OLSUN ALLAH NE MURADI VARSA KAVUŞTURSUN.
  • 22-02-2013, 16:07:08
    #11
    umit99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar hacet namazı kıldım ilaç gibi geldi duadan sonra ağlıyordum az kalsın o deece. namaza başlamayı düşünüyorum tek aşk,tek muhabbet Allah'a olmalı.

    @musevvid kardeşimden ayrıca ALLAH RAZI OLSUN ALLAH NE MURADI VARSA KAVUŞTURSUN.
    hic sasırmadım allah daim etsin ins
  • 22-02-2013, 16:08:12
    #12
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hic sasırmadım allah daim etsin ins
    inşallah
  • 22-02-2013, 17:15:41
    #13
    Üyeliği durduruldu
    İnternet nadir kullanmaya bak,pek slow müzik vs dinleme.Sınavın varsa kesinlikle derslerine öynel kız vs rafa kaldır en azından kazanıncaya kadar.Arada bir çık,gez dolaş sinemaya git bir mekanda arkadaşlarınla otur sohbet et.Okumalısın ve bir mesleğin muhakkak olmalı,bir statün olmalı hayatta.Biz ders zamanında gır gır şamata yaptık inan şu an senin durumun tersine yaptıklarımdan acayip zevk alıyordum ama sonuç=pişmanlık.Keşke o yaptıklarımın yerine dört kolla derslerimi sarılsaydım yaş oldu 23 ne iş var ne güç maalesef asıl hayat bundan sonra zor işte.
  • 22-02-2013, 17:35:47
    #14
    Hakan30 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet nadir kullanmaya bak,pek slow müzik vs dinleme.Sınavın varsa kesinlikle derslerine öynel kız vs rafa kaldır en azından kazanıncaya kadar.Arada bir çık,gez dolaş sinemaya git bir mekanda arkadaşlarınla otur sohbet et.Okumalısın ve bir mesleğin muhakkak olmalı,bir statün olmalı hayatta.Biz ders zamanında gır gır şamata yaptık inan şu an senin durumun tersine yaptıklarımdan acayip zevk alıyordum ama sonuç=pişmanlık.Keşke o yaptıklarımın yerine dört kolla derslerimi sarılsaydım yaş oldu 23 ne iş var ne güç maalesef asıl hayat bundan sonra zor işte.
    herkes bunu söylüyor.
  • 22-02-2013, 18:58:36
    #15
    bi çözümü yok zevk alınacak bir hayat değil zaten ne kaldı yaşanılacak uğruna ? boş beleş bir dünya
  • 22-02-2013, 19:09:59
    #16
    AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi çözümü yok zevk alınacak bir hayat değil zaten ne kaldı yaşanılacak uğruna ? boş beleş bir dünya
    Böyle düşünmeyin. Herkesin sıkıntısı olur. Dertsiz insan olmaz. Eğer böyle düşünüyorsanız mutlaka bir psikiyatriste görünün derim. Biz de yaşadık zamanında böyle sıkıntılar. Önemli olan sabredip imanını güçlü tutmak. Size de 2 rekat hacet namazı kılıp sıkıntılarınızdan kurtulmak için dua etmenizi öneririm.
  • 24-02-2013, 16:22:33
    #17
    Üyeliği durduruldu
    umit99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes bunu söylüyor.
    tamam ben de söyledim.
  • 24-02-2013, 18:51:28
    #18
    tamamen aynı durumdayım. sınav kaygısı yani Anksiyete bozukluğu olduğunu söylediler. (yakın zamanda yaşadığın farklı bir üzüntü kötü olay da sebep olabiliyor) Depresyon da beraberinde getirebilir. intihar düşünceleri zevk almama vs anksiyete yi tanımlıyor araştırmanı öneririm